Thursday 24 January 2013

berstatus gedikssss

Assalamualaikum


hai uolls ! terasa sekejap je dah nak akhir bulan januari.pejam celik pejam celik dah nak habis sekolah.lol -.-

uolls uolls uolls !!! uolls nak tahu tak?,i ni sebenarnya gediks gediks gediksss tahu.menyampahkan orang orang yang gediks melebih lebih ni.rasa macam nak tumbuk tumbuk jee muka orang tuh.biar padan muka.okey,terserlah kegedikkan aku =='

gedik.of course lah kita pernah mengata orang gedik kan? "gedik seyh perempuan tu.meluat aku tengok.tergedik gedik ke sana ke sini.rasa macam nak sepak jee minah tu ! "mesti korang pernah cakap macam ni kan?tipulah kalau korang tak pernah kan .even,aku pun pernah .

" berstatus gediksss "actually gedik adalah satu sifat dimana semua perempuan semua wanita mempunyai sifat gedik.semua perempuan gedik.kalau tak ada gedik tu bukan perempuan namanya tu.siapa yang tak gedik tu?meh sini.biar aku gedikkan.

sometimes lelaki pun ada sifat gedik juga tapi tak adalah gediknya tu sampai tahap melampau sampai orang tengok pun meluat.gedik ni sebenarnya sifat natural dalam diri seorang perempuan.tipulah kan perempuan tak gedik.aku pun mengaku juga yang aku ni gedik.tapi gedik ni tak semestinya mengada ngada.ada juga yang natural gedik.means ,gedik dia tak buat buat .tapi kebanyakkan gedik dibuat buat.kau faham tak ? brr 

so,tak payah lah nak cakap orang tuh orang ni gedik nak mampus.tengok diri sendiri dulu,sebelum nak mengata orang.even,kekadang kita tak perasan diri kita ni gedik.tak kisahlah orang tu pendiam ke peramah ke,sifat gedik dalam diri sememangnya ada.

see . so gedik disitu -___-


okey,aku rasa itu je kot aku nak share kat korang semua.harap semua enjoy !
so,ingat ! nilai diri sendiri dulu,baru nilai orang lain.
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment