Thursday 17 January 2013

sensitif

Assalamualaikum




hai uolls ! rindu kita tak?.siapa tak rindu aku tu memang nak kena dengan aku.haha.okey just kidding.yeah ! pada hari ini aku dapat online dan sambil tu dapat juga update blog yang terlawa ni.hikhik.aku pun dah tergagap rasanya nak cakap apa dalam blog ini.al maklumlah dah jadi budak sekolah semula.so,yang ingatnya homework homework homework.brr -.- 

daripada aku membebel tak tentu pasal baik aku mulakan aku punya entry.it about sensitif.kalau tanya korang semua of course laa tahukan sensitif tu apa.kalau tak tahu juga pergi translate google sana.

sensitif.ermmmm.if korang semua nak tahu aku ni sebenarnya bukan nya seorang perempuan yang sensitif tapi sensitif terhadap sesuatu.so,for today aku akan senaraikan apa yang aku sensitif.


1.aku sensitif kalau orang pegang leher aku ,bahu ataupun senang cerita geletek.erghhh.memang nak kena   
   penampar dengan aku tu.eh,terlupa sekali dengan pinggangku yang ramping ini.

2.aku sensitif pada angin.maksud aku bukannya aku tak boleh kena angin tapi mata aku.mata aku       
   sememangnya berair lagi lagi kalau kawasan tu berhawa dingin or time tu angin sepoi sepoi   
   bahasa.memanglah mata aku automatik akan berair.sometime ada orang cakap aku nangis.oh,sedih.

3.aku sensitif pada kapur.kulit aku tak boleh kena kapur.means jari tangan lah.kalau kapur of course la kat 
   sekolah kan.seriusly lepas aku pegang kapur tu aku akan berasa sedikit ngilu.

4.aku sensitif dengan pisau tajam.kuku jari aku tak boleh kena pisau ataupun benda benda tajam lah senang 
    cerita.ngilu oiii.lagi lagi kalau tercalar kat kuku jari ke.lagilaaa.

5.aku sensitif dengan besi yang berkarat.kalau kulit aku terkena besi yang berkarat.pehhh .

aku rasa buat masa ini tu je kot.sebenarnya banyak.tapi aku tak hingat semua.nanti ingatan aku dah kembali aku bagitahu lagi.

aku update ni bukan sebab nak menunjuk nunjuk okey.this is my blog.so,suka hatilah aku nak update apa kan.kau apasal? *tunduk muka *haha

okeylah,ini sahajalah for this entry.sorry kalau ia amat membosankan.
assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment