Friday 11 January 2013

hi hi 2013

Assalamualaikum



SELAMAT TAHUN BARU

haluuu !.sorry tak ada entry for 2013.sebelum itu, aku nak cakap selamat tahun baru kepada semua yang stalk stalk blog aku ni.aku harap aku tak ketinggalan laa walaupun dah dua minggu lepas rasanya -.-
almaklumlaa first first tahun 2013 ni agak busy sikit.dengan sekolah nya pastu bertambah dengan kerja sekolahnya.so,tak ada masa nak update.


seperti yang kita tahu ,naik je tahun baru semua sibuk dengan kerja masing masing.lagi lagi yang masih sekolah macam aku ni.tengok tu gambar.dengan excitednya aku nak pergi sekolah.tapi first day je la.second day biasa jee.dah mula menguap sampai 10 kali pastu mata pun berkelip kelip.

first day sekolah semua suci jee.semua bau kedai.biasalaa first day sekolah semua baru.baju putih jee.balik sekolah macam hape.

masuk kelas dengan penuh bangga dan semangatnya nak belajar tapi tak sanggup nak mengadap homework -.- .pertama sekali of course laa pelantikan ketua,penolng semua bagai kan.itulaa yang aku paling tak suka.japgi tak memasal aku jadi penolong.tercengang jap aku :O  

what ? me? oh no !.aku dah lama kot pencen jadi penolong.redha je laa.itu laa yang benci sangat jap lagi aku yang kena.brr =='

okey tukar topik.memandangkan sudah tahun baru iaitu 2013,apa kata korang share sikit dengan aku azam korang untuk tahu baru ni.hihi.

aku harap tahun 2013 ini aku more study lagi untuk spm tahun depan.dan aku nak buka buku baru.tak nak ungkit kisah lama.and i think i should try to say no couple.yeah ! harap tercapai laa

okey,sampai disini sahajalaa for this entry.hope korang suka laa.sorry ayat aku yang lintang pukang macam budak budak tadika.

dan aku nak ucapkan selamat tahun baru ! mulakan dengan hidup baru 
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment