Thursday 28 February 2013

yay me

Assalamualaikum

Adui,macam mana aku nak start this entry ? .masuk tahun 2013 ni aku agak kaku nak update blog.kenapa hah ? maybe my head has something wrong that why i'm blurr .btw,sekejap je dah masuk bulan tiga and for student be ready for your exam .me also -.- .so fast you know .i'm not ready for this exam .how can i always be ready ?

okey,for this entry sebenarnya aku tak ada apa apa yang menarik pun,cuma aku just nak update sesukahatiku.hahaha.nothing story that can share with you for today .tetapi,pada minggu lepas maybe *ye kot.aku pun tak ingat* aku telah pergi ke majlis ilmu iaitu maulidur rasul at school.tak mampu nak buat kat hotel .ada ke maulidur rasul buat kat hotel ? ==' but anyway you look me,so good i'm .

ignore my baju kurung that too berkedut -.-

yeah ! we always together and never separated .kalau terpisah,kau nampak ni penumbuk comel aku ni .comel comel pun boleh tahan tahu .sekali kena batang hidung kau ,berdarah meleleh leleh .takut tak ? please be scared .

aku memang tak puas hati dengan maulidur rasul hairtu .nak tahu sebabnya ? tak ada berarak .bosan gila .tak best tahu .tapi memandangkan penceramahnya hensem .woot ! mata aku aku segar bugar .tapi perut aku dah macam macam lagu ada.duduk kat kantin pastu bau makanan,pehhhh.menguji aku punya kesabaran .telan air liur je laa.aku ni penyabar sebenarnya  XD

so,aku rasa sampai sini je kot for this entry.kang aku mengomel sensorang ada korang nak dengar ? 
btw,terima kasih Ramizah for your amazing camera .i do no what name of your camera ==' sorry .

okey,hope enjoy !
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment