Monday 9 April 2012

sesi membelit :tudung bawal

Assalamualaikum
tudung bawal
inner neck
2 brooch
hai korang!kali ni aku buat toturial pasal tudung bawal pulak sebab hari tuh,aku ada cakap yg aku akan buat totturial tudung bawal.sorry late buat toturial niy sebab busy sikit.hehe.video niy pun x seberapa.sorry lagi sebab toturial yg tidak memuaskan.muka mcm baru bangun tdoo je.haha.budak baru belajar buat toturial memang mcm tuh.haha.

anyway,toturial yg kat atas tuh kalau korang nak pinkan dengan jarum peniti pon boleh juga supaya x bergerak bila ditiup angin.paztu,korang boleh juga pakai inner colour-colour mcm aku pakai tuh ataupon korang nak pakai inner neck jee pon boleh macam gambar aku tuh.
hasilnyee
okeylaa.itu sahaja untuk hari ni.Assalamualaikum.bubye!=)

No comments:

Post a Comment