Saturday 28 April 2012

omong kosong

Assalamualaikum.

haloo guys!.sihat semua?.aku sihat alhamdulillah.aku sebenarnyee tak taw nak upadate apa niy.huhu.hah!korang da taw kan yang blog aku lagi satu masuk majalah intrend?.hehe.aku da beli daa.baru je semalam.korang pun beli laa jugak yee.hehe.

kita cakap pasal impian nak?.hehe.impian aku nak jadi seorang pereka fesyen.kalau boleh mula-mula hanya di internet sahaja.bila aku dah ada pendapatan yang lebih,baru aku bukak boutique.dan kalau boleh semua baju-baju yang aku design tuh hasil tangan aku sendiri.hehe.aku suka tengok fashion show di youtube tapi kalau boleh tengok secara life lagi aku suka.aku suka keluar jalan-jalan dengan aku sefesyen aku sebab dua-dua gila fesyen.haha!.kadang kawan-kawan aku yang lain pelik juga dengan kiteorg niy sebab obses dengan fesyen.haha.tapi kalau kawan aku tanya macam mana buat tudung macam ni laa macam tu laa,aku ajar laa.hehe.

okey.aku rasa aku cerita macam syok sendiri je kan?.haha.pape je laa.dan gambar tu sememang nyee tak de kena mengena pasal yang aku cakap.saja letak nak show muka lawa.haha *perasan*.okeylaa.daripada aku melalut tah pape nanti lebih baik stop sampai sini.hehe.cau dulu!
Assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment