Friday 13 April 2012

aku giler shoes

Assalamualaikum
hai guys!.antara beg tangan,baju or apa-apa pun,aku paling suka kasut.walaupun aku x banyak kasut ,aku tetap suka dengan kasut.haha.aku pun x tahu kenapa aku giler sangat dengan kasut.bagi aku kasut tu pelengkap gaya seseorang.tapi aku setahun sepasang je laa kasut.tu pun tunggu raya.huhu.sedih.aku memang pantang kalau nampak orang pakai heels,wegdes or flat shoes yg cantek-cantek.asyik nak tengok jee shoes tuh.geram jee aku tengok shoes tu.kalau aku dapat tuh,pehhh!.betapa indahnyee hidup ku.haha!.aku paling suka pergi jalan kat ksl dan jusco tebrau.sebab apa taw,sebab ramai orang kat sana pakai shoes cantek2!.kalau kat ksl memang ramai yg pakai heels.paztu kat sana ada butik kasut banyak!.ada fabiano ricco,summit,sugar dan banyak lagi laa.wow!.hehe.

lagi-lagi sekarang dah bermacam-macam colour ada.lagi laa aku suka.saya suka!.flat shoes pun sekarang da bermcm-mcm colour daa.heels ngn wedges pun sama.rambang mata oii.alangkah indah nyee kalau hadiah hari jadi aku flat shoes or heel sor wedges shoes dari thecalaman or fabiano ricco ke,summit ke.bestnyee!.tapi kalau pasal kasut niy aku cerewet sikit.hehe.kasut mesty berjenama pztu kena cantik.kalau yang lain x pe kot.hihihix.
flat shoes

wedges shoes



heels shoes







wow!cantiknyee!melting!!.haha.semua shoes niy,shoes yang aku paling suka.cantek sangat!.geram aku tengok shoes niy semua.macam nak semua jee.kan bagus kalau kasut aku banyak macam ni
opps!sorry kaq shea.i cilok gambar u.
bestnyee!.hari-hari boleh tukar-tukar shoes.bila laa nak macam ni?.okey.stop berangan.aku asyik berangan yang aku ada banyak shoes.haha!.okey apa berangan ni daripada berangan entah pa pe je kn?.hurm.okeylaa.tu je kot yang aku nak korang tahu.hehe.Assalamualaikum.bubye!=)

i want it!

2 comments: