Friday 27 April 2012

Majalah Intrend

Assalamualaikum.
hai korang!.sorry aku dah lama tak update blog sebab no idea.haha.semalam ialah hari jadi aku yang ke 15 tahun.ramai laa jugak wish kat aku.huhu.okeylaa.aku nak tanya korang,korang dah beli majalah intrend belum?.haha.kalau korang dah beli mesti taw kan.blog aku yang lag satu tuh yang niy http://najwacakap.blogspot.com masuk majalah intrend.wow!.


blog aku .opps!sorry gambar x jelas 
pada mulanyaa aku memang tak tahu blog aku masuk majalah intrend niy.aku dapat tahu pun aku tengok blog yang aku selalu tengok.lagipon orang tuh update pasal majalah niy,so,aku pun tengoklaa.jap lagi,eh?ni blog aku kan?eh?betul ke?wow!!.macam-macam soalan ada.hahax. terkejut gila aku tengok blog aku masuk majalah.tak pernah-pernah masuk majalah,tetibe je masuk.tu namanyee rezeki.alhamdulillah.majalah intrend bulan april taw.bila aku dapat tahu je aku terus bagi tahu kawan fesyen aku atiqah.dia pun terkejut sebab dalam blog tuh memang ada gambar dia.senyum je sampai ke telinga.haha.aku pun pelik juga,macam mana boleh masuk majalah?nak kata ada isi borang,x de pulak.tak kisahlaa.papepon timaceh!.so,korang?cepat-cepat laa beli yee.
assalamualaikum.bubye=D

No comments:

Post a Comment