Thursday 2 February 2012

style??

Assalamualaikum..hye korang!...style??..kenapa ngn style??..hehe..sebenarnyee aku just nak kongsi style aku nth papew..haha!..aku sebenarnyee ingin letak gambar aku kat mana2 jee aku berada n letak kat blog pztu bgtaw jenis baju apew yg kita pakai dlm gambar tuh..tapi belum bermula lagi..niy pon aku just amek kat bilik depan cermin..haha!...tu pon x berapa jelas sangat..huhu!...insya allah aku akan buat..sbb aku tengok orang lain buat aku pon nak buat...hehe..tengoklaa dulu gambar yang x seberapa niy.
endahkan kat belakang tuh
satin shawl from tj mart/scarflets sweater from jusco/scarflets pink shirt from jusco/
 black jeans

endak kan yg kat belakang tuh
pashmina/cute ribbon/scarflets sweater from jusco/white blouse/
black jeans

hanye dua gambar buat masa ni..gambar buruk!..huhu!..siapa boleh belikan aku nikon kew DSLR kew..hehehe...aku memerlukan seorang photographer supaye senang kalau aku pergi mane2 jee nnt dye leh amek gambar..haha!...siapa suka relawan yg nk??..tpy x bergaji..hahaha!.semua baju shawl sweater yg dlm gambar tuh aku beli kebanyyakkn kat jusco tpy x sampai rm20 pon..caye x??...x caye sudaa..tips nyee korang kena pandai carilaa kat tempat yg discount tuh kan bercmpur campur so,pandai2laa cari yg cantek...okeylaa...mcm over pulak..okeoke..Assalamualaikum..bubye

No comments:

Post a Comment