Tuesday 28 February 2012

Rina Salleh wedding

Assalamualaikum..hai korang!sekarang niy ramai betul yang kahwin.mule2 kaq yanny pztu kaq maria pztu kaq yana(merisik) pztu kaq rina.sorang2.hehe.dia bertunang pada 24 februari 2012 dan reception nyee pada 25 februari 2012.kat mana tuh aku x tahulaa.tapi dia buat konsep garden.cantik sgt!.baju kaq rina pon cantik.warna pink pulak tuh.sesuai sgt dengan kulit kaq rina.aku tengok gambar2 wedding kaq rina mcm best jee.hehe.kalaulaa aku da pandai bawak kereta,aku mesti pergi walaupon x dijemput*x tahu malu*.hehehe.okeylaa tengoklaa gambar yang aku cilok kat blogger fashionista niy.







cantik kn wedding kaq rina??.tema garden.cantek sgt!.tengok gambar je dah tahu best.hehe.tapi kan date 25 feb niy sama dengan event Nurul Wonder Wardrobe.tarikh yg sama.tapi kaq Nurul nyee sampai mlm so boleh laa pergi wedding kaq rina.eh?apasal cakap bende yg da lepas niy?hihi.okeylaa.tu je kot.Assalamualaikum.bubye!

No comments:

Post a Comment