Wednesday 8 February 2012

aku sudah jatuh cinta

Assalamualaikum...haloo korang!.sehat??..aku sehat sahaja.hehe.korang nak tahu yg aku sudah jatuh cinta!ohh!so gergous!hehe.mesti korang ingat aku da jatuh cinta dgn mamat mana nth kan??..haha!..sememangnyee TIDAK!.masih budak2 lagi tok sah nak mengatal ade makwe pkwe niy eh.hehe.okeoke.aku sebenarnye sudah jatuh cinta dgn ini kasut!.banyak warna warni..hatiku sudah tergoda.ohh..haha!.kasut tu pon aku tengok kat MINI SHOPAHOLICS SHOP.mmg cantek!harge pon lebih murah dari yg lain.aku nk beli tapi mcm mnew aku nk postkn duit tuh kat bank eh??sbb aku niy x boleh kuar rumah,kalau aku nk kuar rumah jee.mcm2 alasan mk aku kata..huhu!.tapi aku akan usahakan..hehe.tapi kalau sesiapa yg baik hati tu nk belikan aku,aku lagi suka!..hehe..okeylaa tengoklaa dulu pic nyee!~
nk!

nk!


nk!






nk!!
u see!many colourful right?oh!hati ku sudah terpikat gambar yg first skali tu ngn second picture!.sbnarnye semua niy aku suke..tpy yg paling aku suke yg ade itu pink colour!.hehe!aku tngok harganyee x laa mhl mana pon.cume aku takot nnt mak aku marah lak.nnt cakap mmbazir jee..huhu!tpy itu minat aku!..haipp!jgn gadoh kat sini!..hehe.aku harap suatu hari nnt aku ade kasut mcm niy..byk2!.hehe..okeylaa..bahaye niy tngok lame2..hihi.Assalamualaikum..bubye!~

No comments:

Post a Comment