Monday 23 July 2012

teluk cempedak

Assalamualaikum

haloo uolls !.teluk cempedak ke teluk chempedak?mana satu eh?.hurmmmm.apa-apa je lah.haha.asalkan bunyinya sama kan?.

okey.sebenarnya aku bukan nak cakap pasal ejaannya tapi aku nak just nak cakap yang pernah pergi teluk cempedak je*jakun*.korang pernah tak pergi teluk cempedak?yang duduk pahang tu mestilah pernah kan.tak kisahlah korang pernah pergi ke belum.apa-apa pun aku nak tunjukkan gambar yang tak seberapa ni.


hah ! inilah teluk cempedak.nampak cempedak tak?

dan bermula bergambar syok sendiri.

bersatu

bersatu

berdua

berdua

berdua
dan

berdua selamanya

bertiga.eh?apasal dengan kau aiman?

bertiga sambil tersenyum

betiga sambil tersenyum.
ce korang tengok gambar kat atas ni.ce tengok muka aku dengan kaki aku.lain kan warnanya?

berempat.teka mana satu kasut aku?

eh !jap belum bersedia lagi ni


lepas dah bergambar .apalagi dah nampak jambatan kat tepi pantai tu,jalanlah.ingatkan masuk hutan rupanya tidok.tapi laluan nya sampai hujung pantai tahu.macam pergi ke seberang pantai lah.apa entah nama pantai tu aku lupa pula.




ayah cari apa tu? 



jalan punya jalan
dan akhirnyaa!
tadaaa.sampai juga ke seberang.apalagikan kalau dah sampai tu.snap ajalah


termenung keseorangan

kenangan terindah

ce teka macam bentuk apa?

sebenarnya gambar aku dengan adik aku banyak kat part ni tetapi memandangkan gambarnya kat phone ayah aku,so tak adalah.

hai,boleh berkenalan?saya kanak-kanak ribena

aku sorang yang syok sendiri

itu sahajalah gambar aku dengan family aku kat teluk cempedak.btw lupa pula nak bagitahu,teluk cempedak ni bukan teluk yang ada cempedak yee.kalau kau cari pun memang tak de.haha.

eh,orang belakang tu jangan segan-segan yee
my outfit : dark blue inner,orange two tone shawl,pink cardigan,polka dots maxi dress and red flats shoes fabiano ricco

okey.itu sahaja.aku harap korang terhibur yee.
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment