Friday 6 July 2012

idol masterchef

Assalamualaikum


walau berjayanya seseorang perempuan itu,dapur sememangnya tempat perempuan.ingatlah wahai kaum hawa diluar sana.macam mana pun kita,dapur tu sememangnyaa tempat kita.

okey stop!.tak pasal-pasal bermotivasi pula aku.tapi kata-kata tu memang betul.okey,sebenarnya aku nak cerita kat korang pasal buat kek ni.sekolah korang dah buat masak-masak ni semua?sekolah aku sudah.baru buat biskut dengan kek.bila bab nak memasak bagai ni,bukan main suka aku.hehe.

sibuk ambil tepung,gula,manjerin

comel kan dia ni?haha

dengan telur pun jadilah

muka excited


semua orang dah excited nak buat kek.cikgu tak ajar pun nak buat macam mana.cikgu kasi menunya pastu kitaorang buat dalam kumpulan yang telah ditetapkan.




my kh teacher

pencuri!.haha

muka excited lagi

hah!,putar jangan tak putar

masukkan jangan tak masukkan





peace yo!

smile =D

aiyoo,u buat apa tu?

khusyuk betul minah ni



rajin anak dara ni.anak siapa lah.haha

semua mulai sibuk dengan kek.huru-hara sekejap.kesian cikgu,sorang panggil paztu yang sini panggil.kehulu ke hilir cikgu dibuatnyaa.

kek permaisuri

cornflakes


kumpulan aku buat kek permaisuri.yang cornflakes tu kumpulan lain.lepas dah siap putar semua tu,apalagi lagi masuklah dalam oven.



haiyoo!kenapa tutup muka



anak dara buat air untuk tetamu

bergambar dengan senduk kayu.apa motif?

dah siap buat semua tu,duduk termenung.haha.bau dah mulai membuat perut aku lapar.bau yang sangat harum.perut pun berbunyi.

tadaa!siap!

dah siap!kek permaisuri kumpulan aku dah siap!sedapnyaa!tapi yang menyedihkan tak ada hiasan atas cupcake tu.huhu.

muka kelaparan

hannan kenapa pandang macam tu?

mira sampai tertidur.haha

sesi menunggu telah bermula.hahha.baru dua jenis yang dah siap.yang lagi dua jenis dalam pemprosesan.hehe

selamat hari jadi..selamat hari jadi..selamat hari jadi cikgu..selamat hari jadi..eh?

tadaa! ..

akhirnyaaa!siap juga.inilah yang kunanti-nanti kan.haha.semua nampak sedap jee.tangan semua dah mula gatal untuk ambil.so,apalagi,makanlah!.yumyum!

sedapnyaaaa!memang sedap lagi-lagi kek permaisuri tu .soft jee sedap pula tu.sekejap je dah habis.dah boleh buat kek ni.hahha.

okeylah.sampai disini sahajalah ceritanyaa.cerita yang tak seberapa.apa-apa pun memang best!.dan lagi satu lupa nak cakap.tukang ambil gambar ialah hannan .photographer yang berpengalaman *berpengalaman lah sangat *hahah.

aik?,aku cari apa tu?

Assalamualaikum.bubye=)

No comments:

Post a Comment