Monday 2 July 2012

bersusah-susah dulu,bersenang-senang kemudian

Assalamualaikum

bersusah-susah dulu,bersenang-senang kemudian.eh?betul ke peribahasa tu?macam salah je.apa-apa je lah,asalkan korang tahu maksud peribahasa tu.

okey sebenarnya bukan aku nak buat karangan.itu hanya tajuk sahaja.mungkin kalau korang dah faham apa yang aku cakap dan tengok gambarnya,korang faham.

bermula cerita nya macam ni.masa hari jumaat yang lepas aku pergi rumah kawan aku sebab nak tolong buatkan rumah tradisional.bukan lukis tahu.tapi menggunakan lidi.mak oii.memang lama buat benda alah ni.hehe.cari punya cari gum kat rumah atiqah tu tak ada.hot glue gun adalah.tapi tu laa tak tahu nak guna macam mana.dah susah sangat guna je lah double salotip*sorry,ejaan tak berapa tepat*.nasib baik ada.

telefon tu memang tak ada dalam senarai,harap maaf

bersepah meja.macam-macam jenis pelekat ada.

cer teka tangan siapa?

buat punya buat.inilah hasilnyaa


baru tiga je siap .tu pun sebab cari gum tak jumpa-jumpa..sebenarnya banyak lagi yang nak kena siapkan tu.tapi itulah masa nak cukup.heheh.pape pun aku dah tolong dieorang buat kerja.eheh.peribahasa tu belum memadai lagi hasil kerja ni sebab belum terhasilnya rumah taradisional.tapikan,kalau korang tengok ada macam tak ada kena mengena kan tajuk tu dengan gambar semua ni.hahhaha.

apa-apa je laa.okeylah.tu je.
Assalamualaikum.bubye =)

No comments:

Post a Comment