Thursday 27 August 2015

eidulfitri

Assalamualaikum

walaupun raya baru je habis tapi aku rasa tak salah kalau aku nak post pasal raya . lagipun tahun ni aku belum post gambar raya aku kannnn . so why not lambat . 

rasa nak balik rumah tu haih tak sabar sabar nak balik , duk tengok pelita kat poli hmm sayunya lahaiii . hati semua dah kat rumah dah time tu . kalau boleh habis kelas terus nak naik bas balik haha . tapi akhirnya dapat jugak beraya kat rumah cehhh cakap macam jauh sangat poli dengan rumah padahal 2 jam je dah sampai . ok aku memang over -.-

tahun ni raya aku biasa biasa je hanya bersederhana saja . but the best things bila nampak pak ngah balik sekali beraya dengan kita semua . lama gila tak beraya dengan pak ngah . tahun ni dapat jugak beraya dengan pak ngah even hanya sehari je pun dah okay dah . 

lagipun tahun ni aku raya seminggu jee daat sambut kat jb pastu dah kena balik poli sambut kat sana je lahhh gayanya huhuhu


tema tahun ni adalah purple sampaikan ada classmate aku tanya 
" kau ni memang suka warna purple ehh sebab aku tengok kau pi kelas asyik warna purple jee " hahah sebenarnya aku pun tak tahu . kebetulan je tu warna madah purple jee 


 
haa yang tengah tenagh tu lah pak ngah aku . haih susah nnoh nak jumpa apatah lagi nak raya sesama , datang datang je semua dah besar besar mana nak kenal semua 


sama tak muka kita ??




sorrylah banyak gambar selfie lebih . ye lah tak de siapa nak amekkan gambar aku . so selfie je  lah . haha poyossss . 

apa apa pun aku just  nak cakap selamat hari raya maaf zahin dan batinnnn ! 

assalamualaikum
bubye =D

No comments:

Post a Comment