Friday 24 July 2015

sambung belajar bruhhh

Assalamualaikum

dalam otak asyik terfikir macam mana kehidupan aku kat asrama nanti al maklumlah tak pernah duduk asrama sebelum ni . anak manja memang macam ni 

nak dikatakan aku pilih course ni tak jugak sebenarnya . tak alih alih dapat course ni nak tak nak terima je lah . aku dapat course sains kesetiausahaan haa nak menyebut dia pun bukan main payah lagi haha . tak terfikir dalam benak fikiran aku nak jadi secretary . lain yang dimita lain yang dapat ishh memang menyakitkan hati . so cubalah je lahhh . yang penting dapat sijil haha .

dapat kat poli mersing aih takde lah jauh sangat tapi yang paling menyedihkan takde shopping mall pun . ada pun pantai hmm bolehlah dari takde -.-

sampai je poli memang muka macam cuka habiss . biasalah first first memang gini . bila dah daftar dah dapat bilik kamsis huhhh alhamdulillah lega japp . punya lah beratur panjang nak daftar semua tuh . panas tu tak yah cakap lah . 



setakat ni dapat roomate yang boleh tahan sama sama gila hahaha



kamsis dia not bad lah . moden sikit lahh . ada bilik gosok ada bilik pantri siap ada water heater lagi pastu ada toilet tu semestinya lah kann and ada washing machine yayyyy . poli memang memahami hati aku betul yang jenis pemalas nak basuh tangan hahah 

dah siap keluarkan baju masuk dalam locker semua dah kena pergi dewan yang jauh nyaaaaa errr . dan bermulalah minggu suai kenal . dari pagi sampai malam uishhh penat mmg lah penat sampai tak sempat nak basuh baju kauu haha . tiga hari je msk dia tapi rindu jugaklah walaupun kena teruk dengan faci faci tapi best ahh . pengalaman yang aku takleh lupa aku kena lari dari dewan tu ke bilik sebab tak pakai stokin maigaddd korang bayangkan reramai berlari dengan perempuan yang berkain . aku memang sah lah angkat kain lari lantak dah org nampak ke tak hahaha 

akak faci kak nad 





macam macam lah kiteorang kita time msk tu . kena marah maki semua dah kena dah . tapi bende tu lah yang jadikan kita matang sebenarnya cewahhh ayat hahaha

nak dapat kawan aku senang jee takde masalah pun bagi aku . ajak je selfie mesti dorang nak haha

belajar everything semua setakat ni ok lah . hope semua nya berjalan dengan lancar lah 



oklah setakat ni je kot entry aku kali ni . kalau nak tahu apa apa aktiviti aku just tengok kat insta aku je lahh eh . ig :izwapurpink

hope u guys enjoy eh haha
Assalamualaikum bubye=D

No comments:

Post a Comment