Friday 5 September 2014

raya lagi

Assalamualaikum

exam dah nak dekat lelagi trial lagi satu dua hari jee boleh bersuka ria lagi aku . pergi raya sana pi raya sini . bestnya lahaiiii . tak ingat ingat dah nak spm bak kata ayah aku -.-

that word is always in my mind . haha . tapi degilnya nak juga raya . tah tak puas agaknya raya haritu hahahha . 

actly aifaa buat open house so datanglah dah orang invite . lagipun haritu raya reramai tak raya rumah dia . huhu . tapi sebelum nak pi rumah aifaa,singgah rumah nisa jap . nisa ajak memakan . ok no hal lagipun time tu mood memang nak makan jee .

sampai rumah aifaa jee,macam ni pulak jadinyaa -.-



time ni tah kenapa boleh berebut rebut camera lak nak berselfie . tapi aku tak lah . aku baik jee hahaha poyoo .



last last gambar sama-sama .haa kan senang tak yah nak berebut berebut haduiiii


and yaa lompat lompat ni memang hobi kiteorang 

lepas dah habis makan semua siap dah . dieorang ajak pi hutan bandar putra nak berphotoshot katanya . haa ye laa ikutkan ajee bebudak nihhh 



farah marah aku ' najwaaa,buatlah betul betul ! ' hahaha sebenarnya aku pun tahu apa benda si farah ni cakap -.-

love 




yang ni aku tak tahu kenapa . nisa suruh aku berpandangan mata lak haduiiii . tetiba nak romantik dengan aku . hahahha

actly penat kot hari tu . asyik ketawa jee . haduii senak perut oiii . pastu berphotoshot tah pape haha . tapi hope korang enjoy lah for this entry . tak banyak sangat aku nak membebel sebab bendanya masa raya ,dah lepas dah hahaha

k bye Assalamualaikum =D

No comments:

Post a Comment