Sunday 27 November 2011

membebel sorang2...

Assalamulaikum semua!...hah!..hari niy aku nk bgtaw taw kat korang ttg sesuatu niy...apew gune kalau seseorg tuh cntek atau hensem tpy x berdisiplin..haish..budak zaman skrg mcm tu laa..heeheh...kalau seseorg tuh cntek kew atau hencem tk gune kalau x berdisiplin sbb kalau nk jadi kn jodoh mmg terus reject!..hahahhx..tibe2 jex aku ckp psl jodoh..hahahx..aku geram betul knpew org suke menilai sseorg itu dgn paras rupa?bkn dgn sikap?..hish!..marah niy...x semestinye kalau org tu cntek atau hensem tpy kalau perangai mcm syaitan..lebih baik x yah..haish aku ni apsal tibe2 ckp psl niy pulak..hish!..aku sbnarnyer saje jex ckp psl niy sbb kebanyakkn org menilai sseorg dgn paras rupa...sbb tuh aku geram..hhiiisshh!...sabar najwa..relax yar!..hehehx...okeylaa aku harp korang yg bace niy phm2laa yee..hehehx..
Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment