Tuesday 29 November 2011

aduhHhh!..sakitnyer!

Assalamualaikum..hola!..hehehx...tdy aku pegi hospital pergigian tok psang braces tpy kena cuci gigi dlu..nsib baik doctor yg cuci gigi aku tuh pompan ..baik..huh!..tpy...pehhHhh!..betapew sakit nyer doctor tuh anu aku nyer gigi...aku sabarjew..nasib baik x trmuntah sbb penat nk trnganga...sakit mulut aku....lpaz da cuci tu,doctor tu bgy nasihat...pztu sruh dtg 2mggu lagy....seramnyer aku nk hospital tu...lagy2 tmpat gigi..lagy laa aku kecut...tdy mule2 aku masuk aku nmpk budak pompan kena cabut gigi x silap aku..nangis jew...buat aku seram nk msuk bilik tuh adlah...meremang bulu roma aku...huh!...harp2laa x de kena cabut gigi..AMIN!...

tpykn kepade korg semua yg mmpunyai msalah gigi seperti aku niy..cepat2laa jumpe doctor untuk dptkn rawatan...sakit tu mmg sakit..tpy tahan jew laa...okeyhlaa kite smbung nnt mggu dpn pcl niy..Assalamualaikum..bubye!=)

No comments:

Post a Comment