Friday 3 May 2013

happy birthday to me !

Assalamualaikum



say happy birthday to me ! okey,tak tahu malu suruh orang wish -.- .actually my birthday bukan hari ini tapi pada 26 april hari itu .dah lepas lama dah pun.tak sempat nak update time tu.busy sebab dah nak exam.uhuu.

dah besar dah aku .syukur alhamdulillah aku masih berdiri di atas muka bumi Allah .hari yang penuh dengan ucapan terima kasih.naik penat mulut aku nak cakap "sama-sama" or "you're welcome " haaaaaaaaaaa ? -.- .btw,aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak sebab wish me.cikgu aku pun wish.ahaaa,malu sebenarnya :p

for NABIHAH terima kasih bagi aku coklat. AIFAA thank you juga sebab belanja aku makan time rehat.yuhuuu.jimat duit aku .and for  my classmate thank you for a glither .you guys make me sooooo glamourrrrrr at school with glither at my face .okey,i had so much fun at school .for SYIDA juga terima kasih banyak banyak sebab bagi aku kek secret recipe .aww ! and to my parents,thank soooo much for a delicious meal for me . for my teacher who wish me,thank you ! dan kepada followers followers aku juga ,aku nak cakap terima kasih sangat . i'm really appreciate and i never forget it .

okey,aku rasa setakat ni je la for this entry .nothing to say .and one more thing .thanks a lotssssss !
Assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment