Saturday 13 April 2013

wujudkah tuan tanah blog ini ?

Assalamualaikum

amboiiii,tajuk dia tak macam naik hangin pulak aku tengok.helooooooo ! i'm still here .sorry sekian lama diamkan diri tanpa khabar berita.al maklumlah sibuk dengan homework yang berlambak,cikgu main bagi jee homework tanpa belas kasihan tapi sempat lagi online twitter.haha.

aku still lagi maintain slim.eceh ! menyampah pulak .hey,jangan jealoussssss.haha.okeylah,entry kali tak ada yang nak dikongsikan kat korang semua .cuma hanya nak melepaskan rindu mengupdate blog ni.dah lama aku tak jenguk blog aku yang lawa ni.entah entah bersawang agaknya bukan sesawang.


aku tahu aku slim :p

hah,tengok tu backgroundnya berlatar belakangkan bilik tidur aku.dengan selimut yang tak berlipat.hoho.baru balik sekolah terus snap.konon cun lah pakai baju uniform tu.pidahhhh.aku saja je nak tunjuk yang aku pakai uniform.punyalaa pemalas aku nak pakai uniform.tetibe baik pulak nak pakai.bukannya selalu korang semua dapat tengok aku pakai baju uniform.

sekarang dah pun bulan empat,bulan dimana aku wujud didunia ini.yeayyyyy,tak sabarnya .wish banyak banyak taw pada 26 april .haha,muka tak tahu malu suruh orang wish birthday dia.siapa entah nak wish kat dia.okey fine -.-

okeylah,tak ada idea pulak nak taip apa.kalau aku taip panjang panjang bukan korang nak baca .baca pun separuh je pastu fed up sebab panjang sangat.haha.
okey,itu sahaja for today.hope you guys enjoy.
assalamualaikum.bubye =D

No comments:

Post a Comment